طراحی سایت فروشگاهی ارزان | طراحی سایت ارزان | فروشگاه ساز ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی ارزان
سایت فروشگاهی ارزان

امروزه طراحی سایت در کل اصناف رایج شده است . مدارس ، آژانس های مسافرتی ، هتل ها و … همگی اقدام به طراحی سایت های مربوط به پیشه و خدمات خویش نموده اند . در این میان سایت های فروشگاهی نیز جهت ارائه و فروش آنلاین محصولات جای خویش را مفتوح کرده اند و هر روز با امکانات بیشتر و قوی تری به شغل خود پیوسته می دهند . مساله نه چندان جدیدی که درباره طراحی سایت باره پروا است ، خرج طراحی انواع سایت ها است .
در این مقاله کوشش داریم شما را با طراحی سایت فروشگاهی ارزان و خصوصیاتی که مایه افزایش یا کاهش هزینه های طراحی یک سایت می شوند آشنا کنیم .
در این مقاله بیشتر به سوژه نوع فروشگاه از عقیده خرج و بخصوص طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان می پردازیم. بطور کلی میتوان گفت در بحث طراحی تارنما خرج صرف ملاک نیست یعنی نمی توان گفت مثلا فروشگاه ساز اینترنتی ۱ میلیون تومانی بهتر از ۵۰۰ هزار تومانی است، چون بها فوقانی دارد! فلذا در تماسهایی که داریم از مشتریان عزیز میشنویم که فلان شرکت قیمت بالاتری را دارد آیا سیستم آنها بهتر است؟ استجابت این است که در طراحی و خرید فروشگاه ساز صرف قیمت ملاک نیست و فاکتورهای مختلفی دخیل است. البته خود عبارت ارزان یک عبارت نسبی است. مثلا شاید شما ۱۰۰ هزار تومان را ارزان بدانید اما همنشین شما ۵۰۰ هزار تومان را ارزان تلقی کند بنابراین پیش درآمد باید مشخص شود که فروشگاه ارزان هدف چه قیمتی است. البته طبیعی است که اگر شما بیچارگی به بعضی امکانات تخصصی دارید و بیچارگی دارید تا سیستم بصورت اختصاصی برای شما برنامه نویسی شود حتما خرج بیشتری نیز خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان بر بنیاد سئو
طراحی سایت فروشگاهی بر پای بست، سئو به علت ترقی یومیه تکنولوژی و دانش تکنولوژی اطلاعات به سرعت در حال اشاعه است. امروزه به انگیزه فراگیر شدن اینترنت کسان برای اتمام خرید و فروش محصولات مورد بیچارگی خود ترجیح به استفاده از اینترنت می دهند. لذا تجارت نیز به سمت اینترنتی شدن قبل می رود. این امر نیازمند به کارگیری سایت ها است. یگانه از این سایت های پررونق، سایت فروشگاهی است که طراحی آن توسط شرکت ها اتمام می شود.
طراحی سایت بر پای بست، سئو طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای شرکت هایی که کار خرید و فروش محصولات را انجام می دهند بسیار سودمند است. به راستی این شرکت ها همانند گذشته که به چهره حضوری به فروش محصولات خویش مشغول بودند سایر امروزه از طریق سایت ها اقدام کرده و سبب می شوند کسان زیادی بتوانند بدون صرف هزینه اضافه و موعد به فرآورده خویش دست یابند.
طراحی سایت فروشگاهی نیازمند تسلط بر اصول سئو است. به راستی سایتی این ایام برنده است که در صفحه اول گوگل دیده شود. برای این پیشه نیازمند استفاده درست از قوانین سئو هستیم. طراحی سایت فروشگاهی به صورتی است که اگر دیده نشود امکان خرید و فروش را نیز ندارد لذا بایسته است که این چنین سایت هایی در صفحات پربازدید پیمان گیرند.

طراحی سایت ارزان با سئو
طراحی سایت فروشگاهی ارزان و سئو بیس

یکی از موارد طراحی وب سایت قیمت آن است. قیمت ارزان بسیاری از مواقع سبب می شود که افراد به سمت آن کشیده شوند. در واقع بها ارزان دائم اثر دهنده خوب و یا بد بودن خدمات و یا محصولی نیست. طراحی سایت فروشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این در حالی است که ارائه خدمات سئو باید به نوع ای باشد که سودمند واقع شده و به سایت آسیب نزند لذا تماشا مثال شغل پیش از سپریدن کار بایسته است. در طراحی وب سایت فروشگاهی نیز به همین چهره باید اتمام شود قیمت ارزان را نمی نا بنا به بهتر و یا بی کیفیت بودن پیشه در عقیده گرفت.
کارشناسان وب شاپ می توانند شما را در زمینه طراحی و راه اندازی و سایت راهبری نمایند.

راهکارها برای سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان
سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

اما در بحث فروشگاه اینترنتی ارزان نخست بدون پروا به مسئله مبلغ سعی کنید به امکانات فروشگاه ساز پروا نمایید. شدنی است یک فروشگاه ساز ارزان امکانات حتی اکثریت نسبت به نمونه ای با قیمت بالاتر داشته باشد. فلذا نخستین ملاک امکانات فروشگاه ساز است. بعد از بررسی امکانات کوشش کنید گونه قالبهای آن را نیز بررسی کنید. آیا کمپانی طراح یک قالب اختصاصی برای شما طراحی میکند و یا از قالبهای حاضر معمولی کاربرد خواهد نمود. خرج طراحی قالب اختصاصی، خویش گاه میتواند هزینه ای مجزا از فروشگاه ساز باشد. پروا به این امر بسیار بایسته است که امروزه مسئله گرافیک و ظاهر فروشگاه ها بسیار مورد پروا پیمان میگیرد و همچنین به کارگیری تکنیکهای طراحی UX (طراحی تجربه کاربری) در فروشگاه های اینترنتی به امری مهم تبدیل شده است. بعد از مسئله ظاهر میتوان به خویش مجموعه ای که قصد خرید متعلق به را داریم بپردازیم. آیا این مجموعه یک مجموعه معتبر و صادق است که پس آینده بتواند خدمات پشتیبانی خوب ارائه نماید و یا پس از خرید فروشگاه ساز خبری از حمایت نخواهد بود؟ کیفیت استجابت دهی کمپانی ها میتواند کیفیت حمایت آنها را نیز مشخص نماید. سعی کنید قبل از سفارش فروشگاه ساز حتما با شرکت مربوطه تماس گرفته و با سرپرست فنی کمپانی صحبت نمایید و کوشش کنید چند سوال چالش برانگیز بپرسید ، ببینید مسول فنی سعی دارد امکانات راستین فروشگاه ساز را بصورت فنی روشنگری دهد و یا هدفش تنها تعریف از سیستم خود و فروش آن به شما می باشد.؟البته لازم به بیان است گرو وب شاپ هم از فروشگاه ساز برای طراحی سایت های فروشگاهی کاربرد می کند و هم از پنل فروشگاهی که بدست گروه وب شاپ کدنویسی اختصاصی شده است برای طراحی سایت فروشگاهی بهره می برد.انتخاب هر کدام از این پنل ها بستگی به گونه فروشگاه اینترنتی باره نظر دارد.
پس الی کنون متوجه شدیم که صرف قیمت گران یا ارزان اثر دهنده کیفیت فروشگاه ساز نیست و چه بسا فروشگاه سازی با قیمت ارزان دارای تاثیر بیشتری نسبت به نمونه گرانتر باشد. همچنین متوجه شدیم از چه راهکارهایی کاربرد کنیم تا کیفیت فروشگاه ساز را متوجه شویم. حال میخواهیم بدانیم از چه فروشگاه سازهای ارزانی سریعا دوری کنیم و از سفارش آنها دوری کنیم.
اگر شما نیز میخواهد بدانید آیا طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان میتواند پاسخگوی احتیاج شما باشد در پیوسته نیز با ما باشید. یکتا از مسائلی که بسیار با آن مواجه میشویم سوالاتی است که مشتریان عزیز در ارتباط با فروشگاه سازهای رایگان می پرسند که آیا نمیتوان از این فروشگاه ساز ها کاربرد کرد؟ استجابت این است که اگر میخواهید به موضوع فروشگاه اینترنتی به چشم یک کار راستین نگاه کنید فروشگاه سازهای مجانی هرگز مناسب شما نخواهد بود. بعضی فروشگاه سازهای رایگان حتی امکان به کارگیری اسم دامنه مجزا را نیز نمیدهند و فروشگاه شما سابدامنه ای از حوزه اصلی آنها خواهد بود. واقعا فکر میکنید با این شیوه میتوانید به یک برند فروشگاهی تبدیل شوید؟ و یا در چهره دادن امکان حوزه مجزا همواره یک تبلیغ در صفحه شما خواهند داشت و شاید مشتری شما با کلیک بر روی آن تبلیغ از سایت شما بیرون شود ودیگر برنگردد. وانگهی احد از مسائل مهمی که رفقا به آن پروا نمی کنند اختصاص کامل منابع شما به کمپانی ثالث خواهد بود. فرض کنید سرور سایت فروشگاه دهنده به مدت یک هفته از شغل بیفتد! چه کسی زیان شما را خواهد عدل و یا مثلا فرض کنید شما حتی توسط این فروشگاه سازهای رایگان به یک برند فروشگاهی نیز تبدیل شدید، حال فردا شرکت سرویس دهنده کلا خدمات خود را قطع کند و اطلاع دهد که سرویس فروشگاه اینترنتی را دیگر ارائه نمی کند! چه اتفاقی بر راز برند شما خواهد آمد؟ پس نگاهی به این نوع موضوعات مشخص میکند که استفاده از فروشگاه سازهای مجانی به هیچ عنوان نمی تواند گزینه مناسبی برای چیره دست ها و کسان خردمند و آینده نگر باشد.
مورد بعدی فروشگاه سازهایی هستند که مجانی نبوده و مثلا گستره ای هم به شما اختصاص می دهند و حتی هیچ تبلیغ هم در سایت شما نمی گذارند ولی در برابر ماهانه یا سالانه مبلغی از شما اخذ میکنند. توجه کنید که در این طور سرویسها نیز با اینکه ماهانه یا سالانه پول میدهید ولی مفتوح هم منابع شما متکی به کمپانی ثالث بوده و سایت شما بر روی بستر سرورهای آن کمپانی پیمان خواهد گرفت. بنابراین همانند باره پیشین اگر روزی شرکت سرویس خود را قطع کند آیا کسی پاسخگویی خسارت شما خواهد بود؟ اینگونه سرورها نیز به تازگی زیاد شده و با نام طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان کار و جنبش میکنند. حتی به تازگی سرویسی را دیدم که ماهانه فقط چند هزار تومان دریافت میکرد. فلذا برای آغاز کار و جنبش حرفه ای در این زمینه پیشنهاد میکنم از اینگونه فروشگاه سازها نیز دوری کنید.
مورد بعدی اینکه گاه در اینترنت مثلا در یک فروم و یا در یک سایت یا وبلاگی فردی ادعا میکند یک اسکریپت فروشگاهی خوب را با بها مثلا ۵۰ هزار تومان میفروشند وحتی مثال پرکار نیز به شما معرفی میکند وحتی ممکن است بدون اخذ مبلغ پیش درآمد فروشگاه را نصب کند و سپس هزینه را گرفتن کند. هر چند در این مرحله شاید فروشگاه شما بدون دشوار نیز باشد ولی پروا داشته باشید چه کسی سیستم شما را حمایت خواهد نمود و در چهره بروز مشکل آیا دست به دامن برنامه نویسهای مختلف خواهید شد که تقدیر ویران شده را درست کنند و یا امکانی جدید به آن اضافه کنند؟ در این طور موارد نیز گاه بدلیل اینکه نیاز مبرمی به کمک گرفتن از برنامه نویسها خواهید داشت تماشا شده است در طول یکسال خرج که به برنامه نویسهای مختلف میپردازید لغایت مشکلات سیستم را ترمیم کنند و یا امکانی جدید به آن بیفزایند حتی از مبلغ یک فروشگاه ساز گران نیز بالاتر می رود. و مفتوح هم به این که “چرا خردمند کند کاری، که مفتوح آرد پشیمانی” خواهیم رسید.
امیدوارم با مطالعه موارد بالا توانسته باشید تا حدی راهکاری در برگزیدن فروشگاه ساز توسط آورده باشید و وانگهی توانسته باشید به این دید برسید که گاه طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان میتواند زیاد چیره دست تر مثال گرانتر باشد. مهم بررسی کیفیت، امکانات، و حمایت است.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و پیشه ای
طراحی سایت فروشگاهی ارزان و چیره دست را باید به شرکت هایی بسپارید که این کار را به خوبی برای شما سپریدن بدهند. بسیاری از کمپانی ها، کیفیت پائینی هنگام طراحی سایت ارزان ارائه می دهند.
این شرکت ها مشکلاتی همانند ایمنی پائین، نداشتن پشتیبانی، سرعت کم، و عدم امکان ارتقا را در طراحی سایت ارزان، دارند. که شما با مشاهده کارهای اسبق و پیشینه آن شرکت می توانید به نکویی متوجه این ایرادات شوید.
شما باید به شرکت هایی مراجعه کنید که بتوانند پشتیبانی نکویی نیز از سایت شما داشته باشند.
البته ممکن است که طراحی سایت فروشگاهی ارزان از عقیده کیفیت و نما قابل مقایسه با سایت های گران قیمت نباشد. اما شرکت های معتبر حتی در پائین تر بودن بها طراحی این شغل را به خوبی برای شما انجام می دهند.
مزیت دیگر این شرکت های معتبر این است که سایت شما را با توانایی گسترش برپایی می کنند. و شما بعدها پس از اینکه کسب و کارتان رونق گرفت می توانید خرج بیشتری روی سایت خود کرده و آن را ارتقا دهید.
بسیاری از تبلیغات را در اینترنت مشاهده می کنیم که طراحی سایت ارزان را با قیمت های زیاد پائین سپریدن می دهند. این نیز شدنی است اثربخشی چندانی در پیشه شما نداشته باشد. زیرا معمولاً این چنین کمپانی ها، شغل را با کیفیت زیاد مختصر و بدون پشتیبانی و گارانتی به شما تحویل می دهند.
در واقع شما نباید به دنبال طراحی سایت ارزان با خرج بسیار محدود بروید. به این دلیل که اگر سایت طراحی شده حائز کیفیت و ظاهری پسندیده نباشد، شما ناچار به صرف خرج ای سایر برای این پیشه هستید.
وبسایت خویش را با طراحی سایت فروشگاهی ارزان راه اندازی کنید
در طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان بها همیشه باید دقت کرد که چه کسانی و با چه رزومه ای می خواهند کار شما را سپریدن دهند؟ در برخی موارد طراحی سایت ارزان بها به نفع شما نیست اما در مواقعی که شما می توانید به اهداف خود در زمینه طراحی سایت برسید، می توانید از این روش برای رفع بیچارگی خودتان بهره‌گیری کنید.
مجموعه وب شاپ مفتخر است با ارائه خدمات طراحی وب سایت ارزان و حرفه ای هم رافع با نیاز شما کارفرمای گرامی، گامی بلند و نیرومند را به منظور برپایی وبسایت مورد عقیده شما بردارد

طراحی سایت ارزان قیمت هم می تواند چیره دست باشد!

چرا طراحی سایت فروشگاهی ارزان را برگزیدن کنیم ؟
برخی از کسب و کارها بیچارگی به طراحی سایت هایی نه چندان مترقی دارند تا راه خود را تدریجا به دامنه ی اینترنت باز کنند. ما با برگزیدن دادن خدمات پسندیده و ارزان بها در مقوله طراحی سایت های ارزان بها می کوشیم به تمامی افراد و کسب و کارهایی که نیازمند طراحی سایت با بودجه های زیاد پایین هستند خدمات دهیم.

برای کسب اطلاعات اغلب و همچنین اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی بدست وب شاپ با شماره تلفن 026-32241381 تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی با بها پسندیده و ارزان و سئو بیس
مجموعه وب شاپ مفتخر است که سایتهای خویش را بر پای بست، استانداردهای گوگل طراحی میکند. از نظر ما سایتی که استانداردهای گوگل در آن رعایت نشود عملا تاثیر ندارد و چه بسا اغلب مشتریان ما بر مسئله سئو واقف نباشند ولیکن دربایستن به سئو برای سایت همانند بیچارگی انسان به اب است و سایتی که پایه ترین مسائل سئو نیز در آن رعایت نشود به راستی سایتی کاملا غیر چیره دست است به همین جهت گروه وب شاپ در پایه ترین پکیج های خود نیز موارد سئو را رعایت می کند.

سوالات متداول در خصوص طراحی سایت ارزان قیمت
آیا اتمام طراحی سایت با بها مناسب امکان پذیر است؟
اکثر مشتریان از ما این سوال را می کنند! همیشه باید این سوژه را مد نظر داشته باشیم که طراحی سایت های ارزان بها به منزله برپایی یک سایت بد نیست! سایت های ارزان بها بدرد کسانی می خورد که هدفشان از طراحی وب سایت ، نمایش کاتالوگ و نمونه کارهای خویش به مشتریانشان و دادن اطلاعات اغلب به آنها باشد. پس اگر منظور شما این است می توانید با به کارگیری خدمات طراحی سایت ارزان وب شاپ به قصد خویش برسید.
________________________________________

قیمت طراحی تارنما ارزان چقدر است؟
بسته به نوع خدمات دهی و تجربه شرکت یا شخص ارائه دهنده ی خدمات، قیمت طراحی سایت در حالت ارزان متفاوت خواهد بود. ما در گردآور وب شاپ کوشش می کنیم با ارائه خدمات بهینه در زمینه طراحی سایت و ارائه قیمت های مختلف، پکیج هایی را برای استفاده همگان در عقیده بگیریم.
________________________________________

طراحی سایت فروشگاهی ارزان بها به چه صورت اتمام می شود؟
هزینه طراحی تارنما های فروشگاهی با پروا به میزان پشتیبانی باره احتیاج همش از دیگر سایتها بیشتر است. این به علت پشتیبانی بسیار سایت های فروشگاهی است. چون به جز کاربر مدیر و طراح، کاربران اینترنتی نیز در سایت حائز پنل و امکاناتی هستند، هرچقدر تعداد بیشتری کاربر به پنل سایت دسترسی داشته باشند حمایت شغل اغلب می شود. پس خرج طراحی سایت های فروشگاهی حتی در حالت ارزان قیمت نیز اغلب خواهد بود.
________________________________________

طراحی تارنما ارزان اندک به شهر خاصی مثلا طهران یا کرج است یا در کل جای مملکت قابل ارائه می باشد؟
اصولا خدمات طراحی سایت اندک به یک شهر، یک استان، یا حتی یک کشور نیست! شما وقتی در بستر اینترنت پیمان میگیرید یعنی می توانید خدمات خود را بدون محدودیت های مرزی و جغرافیایی انجام دهید. طراحی سایت ارزان در وب شاپ نیز از این قائده مستثنا نیست. شما در هر کجای ایران عزیز یا کره ی زمین یا حتی کره ی بهرام هم باشید :) می توانید با ما جهت راه اندازی سایت خویش به صورت ارزان تماس بگیرید تا سایتتان را طراحی کنیم و تجارت شما را بدون محدودیت گسترش دهیم.
________________________________________

طراحی تارنما های ارزان و حرفه ای چقدر قابل اتکا برای یک برند یا کسب و کار کبیر است؟
معمولا شرکتهای سرشناس و برند و وانگهی کسب و کارهای پر درآمد در زمینه های کاری مختلف، برای برپایی سایت از سایتهای اختصاصی کاربرد می کنند! اما این به این مفهوم نیست که به کارگیری سایت های ارزان قیمت ملاک کار نیست!! خیلی از برندها اعم از نان آوران، سه نان، بستنی خوشحال و خیلی از برندهای دیگر تارنما خویش را بر پایه پنل های آماده بنا کرده اند. بعد اگر شما اندیشه می کنید که طراحی سایت های ارزان بها و حرفه ای امکان پذیر نیست دشوار در اشتباهید. چشما هم اگر هدف طراحی سایت ارزان بها دارید می توانید طراحی وبسایت ارزان قیمت خود را به ما بسپارید.البته همانطور که گفته شد گروه وب شاپ طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی نیز با بها پسندیده اتمام می دهد.
________________________________________

برای سفارش طراحی سایت ارزان چکار باید کنیم؟
شما پیش درآمد با ما تماس میگیرد و اهداف و پلن موردنظرتان را اعلام می کنید. بعد از تماس،کارشناسان ما موارد باره عقیده شما را رسیدگی کرده و بهترین توصیه را به شما می دهند. بعد از توافق دو طرفه درباره گزینش پلن مناسب، فاکتور و پیمان نامه طراحی تارنما ارزان منعقد می گردد که با امضای هر دو سو کار طراحی سایت آغاز می شود. برای آغاز ۵۰ درصد از مبلغ کل پیمان عدل از کارفرما دریافت و مابقی بعد از تحویل کامل پروژه اخذ می گردد. در اثناء آغاز کار اطلاعاتی که منظور دارید در سایت نمایش دهید را باید برای ما به صورت فایل متنی در word به همراه عکس ها با کیفیت، اعم از لوگو و اطلاعات تماس ارسال شود. الی طالاعات اولیه در سایت شما ثبت گردد سپس پنل مدیریت سایت جهت ویرایش اطلاعات پیشین و ثبت محصولات و غیره به طور کامل به شما به چهره رایگان آموزش دیتا می شود.
البته بعد از سپریدن کلیه این مراحل کار ما تمام نمی شود. بلکه در طول مسیر هر جا بیچارگی به حمایت و یا مشاوره جهت بهبود سایت داشتید گروه وب شاپ از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
________________________________________

با طراحی سایت فروشگاهی ارزان می نا یک فروشگاه آنلاین کامیاب داشت؟

بله من دوستانی را می شناسم که با همین طراحی سایت ارزان فروشگاهی توانسته اند فروش زیاد نکوداشتن را بدست آوردند. البته برای فروش اینترنتی ملاک های مهمی را باید مد نظر گرفت.
________________________________________

امکانات طراحی سایت فروشگاهی ارزان
پکیج طراحی سایت فروشگاهی ارزان وب شاپ، پکیجی ارزان قیمت می باشد که برای پیاده سازی وب سایت های فروشگاهی ساده و ارزان قیمت، در عقیده گرفته شود.
پکیج شامل امکانات زیر می باشد:
1- مدیریت بخش بندی محصولات سایت
2- مدیریت محصولات تقسیم بندی شده با مشخصات، نام محصول، دسته محصول، تصویر محصول، قیمت محصول، موجودی در انبار، تخفیف قیمت، توصیف محصول
3- امکان نمایش جدولی محصولات
4- امکان جستجو و جستجوی مترقی در محصولات
5- نمایش فهرست دسته بندی محصولات
6- پیوستگی به درگاه بانک های معتبر کشور ایران، و وانگهی سایت های واسطه همانند طلایی پال
7- مدیریت اسلایدشو تصویری صفحه اول
8- مدیریت صفحات سایت
9- مدیریت اخبار و مقالات سایت
10- نمایش سبد خرید محصولات
11- امکان سفارش دهی یا خرید محصول، صدور فاکتور برای کار و مدیر سایت
12-امکان ثبت نام در سایت برای کاربران، قبل از خرید
13- کنترل پنل مدیریت مجزا، برای مدیر سایت و وانگهی کاربران سایت
14- امکان نمایش کاربران ثبت اسم شده و نیز فاکتورهای صادر شده برای مدیر سایت
15- امکان نمایش فاکتورهای صادر شده و پرداخت شده برای کاربران سایت
16- امکان ویرایش پروفایل کاربری برای کاربران سایت
17- تنظیمات سایت برای مدیر سایت شامل عنوان سایت، لوگو سایت، تنظیمات سئو سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت و ....
سایت ها زده می شود! خیر این باور کاملا نادرست است. بهتر است با خواستن پیوسته این مطلب فهم جامع تری در این باره پیدا کنید.
برای اینکه تفاوت بین طراحی تارنما ارزان و حرفه ای را متوجه شوید باید بدانید که در طراحی سایت های ارزان قیمت از پلتفرم های حاضر برای طراحی سایت شما بهره‌گیری می کنند، ولی در طراحی سایت گران بها به صورت اختصاصی، سایت طراحی و پیاده سازی می شود.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: